معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینمه پس از پایان کار دولت سیزدهم به محل خدمت خود در بنیاد مستضعفان بر می‌گردد گفت: همه ما تمایل داریم تا به دولت جدید برای خدمت کردن کمک کنیم.

همه ما مایل به کمک به دولت جدید هستیم/ سفرهای استانی مدال افتخار شهید رئیسی بود امیدواریم آقای پزشکیان این راه را ادامه دهد

به گزارش خبرنگار دقس آنلاین، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور سابق امروز در حاشیه اخرین برنامه خبری حیاط دولت در جمع نمایندگان رسانه‌ها درباره محل بعدی خدمت خود، گفت: من در خارج دولت سعی می کنم کمک‌کار دولت باشم. من نیروی بنیاد مستضعفان هستم و قبل از حضور در دولت سیزدهم در این بنیاد بودم که شهید رئیسی از من دعوت کرد و من ابتدا به عنوان استاندار تهران و بعد معاون اجرایی رئیس جمهور به دولت آمدم و پس از استقرار دولت چهاردهم به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم.

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور یکی از افتخارات دولت سیزدهم بود که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید داشتند. این سفرها منجر به حل مشکلات کشور می‌شد و آورده‌های بزرگی برای کشور داشت که امیدوارم دولت بعدی این سفرها را ادامه دهد.

وی درخصوص احتمال تعطیلی تهران در روزهای آینده به دلیل گرمای شدید و افزایش دمای هوا هم گفت: امروز دولت اختیاری را به معاون اول و جمعی از وزرا داد تا موضوع تعطیلی را شهر به شهر بررسی کنند؛ ممکن است تصمیم به تعطیلی گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.